ΕΠΙΚΑΙΡΑ

6/recent/ticker-posts

ΑΡΓΥΡΗΣ ΛΟΥΛΑΤΖΗΣ: ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ


Ο Αργύρης Λούλατζης είναι ένας από τους μουσικούς, που όλοι θα ήθελαν να γνωρίσουν κάποτε. Οικείος, ταλαντούχος και με αστείρευτη έμπνευση καταφέρνει να συγκινεί τον καθένα από την πρώτη νότα που θα παίξει έως τον τελευταίο στίχο που θα ερμηνεύσει. Παρακάτω ακολουθεί η δική μας συζήτηση, που προσδοκούσαμε καιρό να συμβεί...

Ξεκίνησες τις εμφανίσεις σου πριν κάποια χρόνια στη Βόρεια Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη. Ποιες είναι οι αναμνήσεις σου από εκείνη την εποχή;


Όμορφες και ζεστές αναμνήσεις έχω από εκείνη την εποχή στη Θεσσαλονίκη. Είχα πάει για σπουδές και βρέθηκα σε μια πόλη που τότε είχε πολλά μικρά μαγαζιά που έκαναν live. Οπότε αμέσως ξεκίνησα να παίζω κι εγώ , να πειραματίζομαι με τον ήχο και τα τραγούδια πάνω στο live. Άλλοτε με κιθάρες κλασσικές, με ηλεκτρικές κι άλλοτε με μπουζούκια!


Το 2010 κυκλοφόρησες την πρώτη σου δισκογραφική δουλειά με τίτλο ‘’Τον κόσμο αν αλλάξεις’’. Πώς αποφάσισες να ακολουθήσεις το δικό σου μουσικό δρόμο;

Ήταν τα πρώτα δισκογραφικά πειράματα. Πριν από αυτό το δίσκο, είχα βγάλει άλλη μια δουλειά στη Θεσσαλονίκη με μια μπάντα τους anasa. Έγραφα τα τραγούδια μου, μάζευα ένα υλικό και ερχόταν η ώρα του να κυκλοφορήσει. Πείραμα στο πείραμα καταστάλαξα κάποια στιγμή στα ''Ονειρομάγια''.


Κατάφερες να κάνεις σημαντικές συνεργασίες στα πρώτα σου βήματα με καλλιτέχνες, όπως ο Χρ. Θηβαίος, ο Μίλτος Πασχαλίδης, η Φωτεινή Βελεσιώτου κ.ά.. ‘’Έτυχαν’’ή τις ‘’κυνήγησες’’ να συμβούν;

Πράγματι έχω ερμηνεύσει τραγούδια μου παρέα με μεγάλους καλλιτέχνες και πάντα τους ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Τίποτα δε γίνεται μόνο με την τύχη. Η διαδικασία βέβαια είναι απλή. Γράφω ένα τραγούδι και αν θεωρήσω ότι θα ήθελα να το πει ο τάδε καλλιτέχνης, τον εντοπίζω, του στέλνω το κομμάτι ή το δίνω από κοντά και αν του αρέσει βέβαια, προχωράμε.


Τα τραγούδια, με τα οποία σε γνώρισε το ευρύ κοινό ήταν τα ‘’Ονειρομάγια’’ και ο ‘’Αμέθυστος’’ με στίχους που εξυμνούν τον έρωτα. Τι θέση έχει στη ζωή σου;

Είναι δυο αγαπημένα τραγούδια κι έχουν θέση σημαντική στην καρδιά μου. Μιλάνε για τον έρωτα, αλλά συνάμα και για την απώλεια.


Έχεις συμμετάσχει σε συναυλία του Craig Walker, κάτι που ίσως ονειρεύονται πολλοί μουσικοί. Ποια είναι η εμπειρία σου από αυτή τη συνεργασία;


Ήταν μια καλή εμπειρία πριν χρόνια και μάλιστα στην Πρέβεζα. Ωραίος τύπος ο Craig, παίξαμε όλοι με τη ψυχή μας. Μετά το τέλος του live, μπύρες και κουβέντες μέχρι το πρωί.


Υπάρχουν άλλοι καλλιτέχνες, είτε από την ελληνική είτε από την παγκόσμια μουσική σκηνή, με τους οποίους θα ήθελες να συνεργαστείς;

Τι να σου πω δε γνωρίζω, αναλόγως πως θα μου 'ρθει . Ας πούμε ότι μου αρέσει πολύ το γράψιμο του Θανάση Παπακωνσταντίνου, αλλά και των Radiohead.


Πριν ενάμιση χρόνο περίπου κυκλοφόρησες το ‘’Κουβέντες με τους ουρανούς’’ που περιελάμβανε τραγούδια με σπουδαίες μελωδίες και στίχους, κατά τη γνωμη μου. Ποιες ήταν οι σκέψεις ή τα αισθήματα που σε ενέπνευσαν;

Είναι μεγάλη ιστορία το τι ακριβώς ένιωθα εκείνη την περίοδο που γράφτηκε το τραγούδι. Είχε κι όμορφο ταξίδι...ξεκίνησα να το γράφω στη βόρεια Ελλάδα και ολοκληρώθηκε στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης. Τότε θυμάμαι είχε περάσει και η ιδέα να το λέγαμε παρέα με το δάσκαλο Ψαραντώνη.

Το ομώνυμο τραγούδι ‘’Κουβέντες με τους ουρανούς’’, που ερμηνεύεις μαζί με τον Ψαραντώνη μιλάει κατευθείαν στις ψυχές και στο νου των ακροατών. Πώς νιώθεις εσύ στο άκουσμα ή την ερμηνεία του;


Το τραγούδησε πολύ συγκινητικά ο Ψαραντώνης το ''Κουβέντες με τους ουρανούς'' και πραγματικά κάθε φορά που το ακούω νιώθω σαν να τον έχω μπροστά μου. Υπέροχες και ξεχωριστές στιγμές εκείνες στην Κρήτη και πάντα θα τις έχω μέσα στην καρδιά μου.


Η μουσική σου θυμίζει μοναχικές στιγμές και ίσως θλιβερές. Είναι κάτι που βιώνεις και συ την ώρα που συνθέτεις ή πηγάζει αυθόρμητα από μέσα σου;


Σίγουρα είναι βιώματα δικά μου. Σκέψεις και συναισθήματα που κάποια στιγμή στο χρόνο, βγαίνουν και αποτυπώνονται στο χαρτί. Υπάρχουν φορές βέβαια που μπορεί να σε αγγίξει ο πόνος κάποιου άλλου και να τον κάνεις τραγούδι.


Σιγά σιγά έρχεται ο καιρός που το κοινό αναζητά μουσικά νέα από τον Αργύρη Λούλατζη. Ένας νέος δίσκος ή κάποιες εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές είναι στα άμεσα σχέδια σου;

Έχω ήδη έτοιμα καινούργια τραγούδια που θα αρχίσουν να βγαίνουν ένα - ένα και αργότερα όλα μαζί σε άλμπουμ. Σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει ένα καινούργιο τραγούδι που έχω γράψει παρέα με την Σάννυ Μπαλτζή και λέγεται ''Δυο σπίρτα''. Οι εμφανίσεις έχουν ξεκινήσει ήδη στην Αθήνα. Επίσης περιοδείες σε βόρεια Ελλάδα, Κρήτη και το ταξίδι συνεχίζεται.


Κλείνοντας, θα ήθελα να μάθω τη φράση ή τη στιγμή που σε ακολουθεί στη ζωή σου και ίσως ‘’σημαδεύει’’ τα τραγούδια σου...

''Αθάνατες ας ήταν οι στιγμές...να δέναμε τα χέρια....''